

Glædelig jul til alle venner og bekendte!
Vi blev velsignet med sne igen, og hundene nød det virkelig. For første gang har vores flagstang fået en let kjole i form af et juletræ og jeg synes den ser flot ud!
Vi blev velsignet med sne igen, og hundene nød det virkelig. For første gang har vores flagstang fået en let kjole i form af et juletræ og jeg synes den ser flot ud!




